Η φύση αυτής της ανατολίτικης αισθητικής στις τέχνες και στην καθημερινότητα, η φύση αυτής της ομορφιάς είναι αυτή των σκιών και του ομιχλώδους, ο όρος γέννησης και ύπαρξής της είναι το σκοτάδι και η ασάφεια, μια ομορφιά που είναι τέτοια γιατί είναι κρυμμένη, και αμυδρή, μισοϊδωμένη σαν μέσα σε όνειρο, αντίθετα με το αντικείμενο της δυτικής ομορφιάς που πρέπει πριν παραδοθεί στη θέα να στιλβωθεί και να φωτιστεί ολοκληρωτικά γιατί μόνον έτσι θα αναδειχθεί σε όλη του τη δόξα.

Junichiro Tanizaki



29.9.11

ποιός κατούρησε στο πηγάδι δυναμικού;




Αχ, ελπίζω να μου συγχωρήσετε τον καθ' όλα άπρεπο τίτλο αυτής της ανάρτησης.
Εξάλλου είναι κλεμμένος και η πατρότητα ανήκει σε μια ομάδα τρελλαμένων φυσικών.
Και να προσπαθήσω να σας εξηγήσω τι σημαίνει 'πηγάδι δυναμικού' ή αλλιώς 'απειρόβαθο πηγάδι',δεν θα τα καταφέρω.
Το μόνο βέβαιο είναι ότι  πληρώνοντας σήμερα την έκτακτη εισφορά ένιωθα σαν να  έριχνα τα χρήματά μου στο απειρόβαθο πηγάδι. Ή σε ένα πηγάδι χωρίς πάτο. Ρίχνουμε, ρίχνουμε, κι ότι κι αν ρίξουμε πάει χαμένο. Και δεν ξέρουμε να πάρει, γιατί τα ρίχνουμε.
Ανατρέχοντας στην wiki αντιγράφω από τον ορισμό "πηγάδι δυναμικού" :
Σε μία διάσταση, το πρόβλημα ορίζεται μονοσήμαντα από τη γνώση του δυναμικού μέσα στο οποίο κινείται το σωματίδιο και τις συνοριακές συνθήκες που πρέπει να ικανοποιεί η κυματοσυνάρτησή του. Με τη σειρά τους, οι συνοριακές συνθήκες επιβάλλονται από τη φυσική του προβλήματος....
.....και ακολουθούν μια σειρά από συναρτήσεις, που ηχούν ακατανόητες στο όμορφο μικρό κεφαλάκι μου.
Αντιθέτως, δεν μου είναι καθόλου δύσκολο να κατανοήσω πως με εμπαίζουν καθημερινά και αγρίως, και προσβάλλουν την νοημοσύνη μου, την νοημοσύνη όλων μας, πιστεύοντας ότι δεν θα αντιδράσουμε.
Αλλά μακριά είναι νυχτωμένοι.... 

9 σχόλια:

  1. Γελάω εδώ και κανά τέταρτο με τον τίτλο...

    http://www.youtube.com/watch?v=Gpbxb50q7wY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλώς ήρθες! Κι ακόμα καλύτερα που ήρθες γελώντας :)
    Αυτά μαθαίνει κανείς από κακές συναναστροφές με καμμένους φυσικούς!
    Zounds. Ότι πρέπει...
    Αν και τώρα νιώθω περισσότερο από ποτέ (συμβολικά) περικυκλωμένη από τους Master Musicians of Bukkake...

    http://www.youtube.com/watch?v=pOaJjZfpebA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαμενο δε νομιζω πως παει,thieving magpie, απλα δεν παει εκει που πρεπει.
    ποτε δεν πηγαινε εκει που πρεπει

    ειναι καιρος να το αλλαξουμε αυτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πλήρωσες;
    εγώ όχι ακόμη.
    θα πάω να συμβουλευτώ το γκουρού μου
    αλλά επειδή δεν έχω, θα μου πάρει λίγο χρόνο!!
    λοιπόν καλή βδομάδα να χουμε κι ο Οκτώβρης λιγότερες άσχημες εκπλήξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. βάλε κείμενο και μουζική κι εγώ θα σ αφήσω στο παραθύρι μεζέ και τ αγαπημένο μου μπιχλιμπίδι.
    είμαι λίγο χαζούτσικο, αλλά τι να κάνω που έτσι μ έπλασε η μάνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λέω να βάλω μουσική, χωρίς κείμενο.
    Ο χρόνος όμως είναι εναντίον μου.
    Και δεν προλαβαίνω καν να στείλω το ταχυδρομικό περιστέρι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή