Η φύση αυτής της ανατολίτικης αισθητικής στις τέχνες και στην καθημερινότητα, η φύση αυτής της ομορφιάς είναι αυτή των σκιών και του ομιχλώδους, ο όρος γέννησης και ύπαρξής της είναι το σκοτάδι και η ασάφεια, μια ομορφιά που είναι τέτοια γιατί είναι κρυμμένη, και αμυδρή, μισοϊδωμένη σαν μέσα σε όνειρο, αντίθετα με το αντικείμενο της δυτικής ομορφιάς που πρέπει πριν παραδοθεί στη θέα να στιλβωθεί και να φωτιστεί ολοκληρωτικά γιατί μόνον έτσι θα αναδειχθεί σε όλη του τη δόξα.

Junichiro Tanizaki



9.11.11

Let's play music....

Η Χιονάτη, είναι όπως και στο γνωστό παραμύθι, γόνος καλής οικογενείας που μεγάλωσε με τα Αγγλικά της, τα Γαλλικά της, αλλά χωρίς πιάνο.
Αντί για μπαλέτο προτιμούσε να παίζει Ινδιάνους και καουμπόηδες  ή να ακούει τα 45άρια που αγόραζε σε ένα παλιό (τότε καινούργιο), γκρίζο πικάπ βαλιτσάκι TELEFUNKEN.
Μια μέρα σε μια βόλτα στο δάσος, συνάντησε τα 57 γεροντοπαλίκαρα και κάπου εκεί ήταν που άρχισαν όλα….
Σαν μια και χαϊδεμένη ανάμεσά τους, αυτοί τη γέμιζαν δίσκους και τραγούδια και η Χιονάτη αποφάσισε ότι είναι ευτυχισμένη μόνο όταν ακούει και παίζει μουσικές για τους φίλους της. Δεδομένου όμως ότι στα αγαπημένα ακούσματα της Χιονάτης περιλαμβάνεται το Torture Garden του John Zorn δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι και οι φίλοι της θα είναι ευτυχισμένοι όταν η Χιονάτη παίζει μουσικές.
Έτσι, αποφάσισαν να της δώσουν ως παρατρεχάμενες  τις 7 νότες, να την ποτίσουν κάτι κατευναστικά δισκάκια, της έδωσαν και μια εκπομπή στον Lab fm,  κάθε Τετάρτη βράδυ, αφού πρώτα την όρκισαν να μην παίξει αυτά που παίζει σπίτι της, κι ελπίζουν πως σαν καλό κορίτσι κάποια στιγμή θα φτύσει το δηλητηριασμένο μήλο και θα ξαναγυρίσει στις κούκλες της, μόνο που δεν ξέρουν πως η Χιονάτη  δεν είχε ποτέ της κούκλες……

Απόψε, 22:00-23:00 , η Χιονάτη και οι 7 νότες, στο ραδιόφωνο




9 σχόλια:

  1. καλησπέρα
    έχω καταμπερδευτεί για να βγάλω άκρη αλλά ελπίζω να τα καταφέρω
    μπορώ να βάλω το ραδιόφωνο αυτό στο μπλογκ μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γράφω το σχόλιο ακούγοντας την εκπομπή!
    Σου πάει το μικρόφωνο...

    Άντε και με περισσότερες ώρες και σε εθνικό δίκτυο!!!

    Ελένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Summertime Blues, καθόλου δεν είχα σκοπό να σε μπερδέψω, αλλά μάλλον αυτό έκανα :)

    Ρωτάς τον πιό άσχετο με τα τεχνικά άνθρωπο...
    Εδώ δεν μπορώ να κάνω να εμφανίζεται η ροή των ιστολογίων που παρακολουθώ στο δικό μου!!!

    Θα το ψάξω με τους τεχνικούς μου 'συμβούλους" και θα σου πω πάντως!
    Σ' ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελένη...

    το πρώτο μέρος της ευχής σου έπιασε, από την επόμενη Τετάρτη δίωρο.
    Ομορφα ήταν, με βρήκα πολύ τρυφερή και κατευνασμένη πάντως, την επόμενη εβδομάδα περισσότερη ένταση....

    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εντάξει.
    ρώτα και πες μου.
    πάντως θα μ ενδιέφερε να το βάλω on line στο μπλογκ μου, αν γίνεται.
    πώς λέγεται η εκπομπή σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. να πάρει!
    κι εγώ που νόμιζα πως άκουγε τα 45άρια κόλτ να σφυράνε...
    χι χι
    καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 45άρια γλυκειά μου summertime?
    Μα.... μόνο δύο "αμερικανιές" έπαιξα, κι αυτές εντελώς alternative!
    λοιπόν, θα προσπαθήσω να μάθω γι αυτό που με ρωτάς, και θα σου απαντήσω στο mail σου, αλλά θυμήσου να μου στείλεις κι εσύ στο δικό μου, ποιό όνομα να βάλω για να παραλάβει μιά χειρόγραφη σελίδα γραμμένη με μολύβι...

    καλό βράδυ μικρή μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. για 45άρια
    http://www.youtube.com/watch?v=mUakkv22AuI
    http://www.youtube.com/watch?v=VKmq9BivBL4&feature=related
    κάπως έτσι, noir.
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κι αυτό
    το έβαλα και στη ανάρτησή μου απόδρασις - έξοδος
    ο ιερέας της φυλακής!
    http://www.youtube.com/watch?v=99tOPGWmQug
    φοβερό! διαβάζει διαφήμιση για κολτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή